Tréning a cviky

Najefektívnejšie kardio tréningy

Najefektívnejšie kardio cvičenia|najlepsie-kardio-treningy-bestbody

Najefektívnejšie kardio tréningy závisia od vašich cieľov a od toho čo chcete dosiahnuť. Ponúkame Vám tri najčastejšie cieľe, ktoré chcú ľudia v rámci zlepšenia kardia dosiahnuť: vypracované telo, výborná kondícia, a chudnutie. Kardio tréning má veľa priaznivých účinkov aj na zdravotný stav všetkých vekových kategórií.

1.Vypracované telo

Odpoveďou by mohol byť HIIT (High intensity interval training) – vysokointenzívny intervalový tréning. HIIT kombinuje rôzne druhy intervalov, série nízkeho a maximálneho výkonu. Tejto forme tréningu je určený čas max. 30 min. Na udržanie kondičky odporúčame beh (prípadne veslovanie). Behu sa venujte nanajvýš tri dni v týždni po dobu 30 – 45 minút a v prípade, že dbáte o správnu výživu by určite nemalo dôjsť k úbytku svalovej hmoty. Ak Vám v strave chýbajú bielkoviny a nechcete strácať svalovú hmotu, odporúčame Vám vetvene aminokyseliny BCAA a glutamín, ktoré Vám zabezpečia ochranu svalovej hmoty a rýchlu regeneráciu.

2.Výborná kondícia

Na to potrebujete 45 – 60 minút kardia 4 – 5 krát týždenne. Váš výkon bude viditeľne vyšší, no môže sa stať, že stratíte niečo z objemu svalovej hmoty. Preto netreba zabúdať na adekvátne posilňovanie. Taktiež bicyklovanie a skoky cez švihadlo sú účinným spôsobom ako byť dokonale fit po kardio stránke. Zatiaľ čo bicyklovanie zvyšuje úroveň Vašej sily v nohách, skákanie rozvíja rýchlosť nôh a posilňuje lýtkové svaly. Začleniť skákanie, bicyklovania alebo behu je preto určite výborný spôsob. Avšak pri vysokých objemoch kardio tréningu a nedostatočnom príjme potravy, organizmus stráca minerály a glykogén. Existuje jeden komplexný regeneračný nápoj – The Edge, ktorý Vám pred, počas a po tréningu doplní všetky potrebné minerály, vitamíny, glykogén, aminokyseliny a ostatné dôležité živiny.

3.Strata hmotnosti

V tomto prípade je úplne namieste riadiť sa pravidlami HIIT tréningu, nakoľko úspešne odbúrava kalórie. Taktiež už spomínaný beh, skákanie cez švihadlo, či bicyklovanie, všetky tri aktivity výborne spália prebytočný tuk. Pokiaľ trpíte nadváhou, záťaž si pridávajte podľa vašich reálnych schopností.

Pre začiatočníkov odporúčame 20 – 30 minút 3 – 4 krát do týždňa. Z tejto polohy je neskôr odporúčané zvýšiť aktivitu na 30 – 60 minút 4 – 5 krát do týždňa. Vždy majte na pamäti, že akýkoľvek druh aktivity pomáha páliť tuky. Kľúčom úspechu je pevná vôľa a vydržať napriek tomu, že spočiatku budete výsledky vnímať len veľmi pomaly. Preto je možné, že prejde viac než pár týždňov kým spozorujete prvé úspechy. Každý organizmus je iný, preto sa netreba vzdávať, ak Vám to pôjde pomalšie ako iným, ktorí sa venujú tomu istému tréningu. Odporúčame beh v prírode, ktorá ponúka pekné a vizuálne podnety. Netreba zabúdať, že dosiahnutie straty hmotnosti sprevádza kontrolované stravovanie v prospech znižovania telesnej hmotnosti. K strate hmotnosti Vám taktiež pomôže jeden z najúčinnejších spaľovačov tukov – Lipo 6, ktorý je založený na zvýšení termoregulácie, takže Vaš bazálný metabolizmus sa výrazne zrýchli a budete efektívnejšie spaľovať tuky.

Pre zlepšenie efektu a zrýchlenie výsledkov v kardio cieľoch Vám odporúčame tieto najlepšie výrobky: