Často kladené otázky

Odoslal som objednávku, ale neprišiel mi potvrdzujúci email. Čo mám robiť?

V prvom rade skontrolujte vo svojom účte, či ste zadali správne vašu e-mailovú adresu. Pokiaľ je vaša e-mailová adresa správna, skontrolujte, či potvrdzujúci e-mail nebol zaradený do nevyžiadanej pošty (SPAM). Ak používate Gmail pozrite záložku „Aktualizácie“. Ďalej odporúčame pridať e-mailovú adresu objednavky@bestbody.sk medzi vaše kontakty. Pokiaľ ste potvrdzujúci e-mail aj tak nenašli, prosím kontaktujte nás.

Dá sa u vás platiť kartou?

Áno, môžete u nás platiť kartou. Platiť kartou nie je možné na odbernom mieste na Gogoľovej 18 v Bratislave a prostredníctvom GLS kuriéra.

Máte otvorené aj cez víkend?

Kamenná predajňa v nákupnom centre Eurovea je otvorená denne, v pracovné dni od 10:00 – 21:00 a cez víkend od 9:00 – 21:00. Odberné miesto Gogoľova 18 je otvorené počas pracovných dní od 8:00 – 16:30.

Ako sa dostanem k odbernému miestu aby som si vyzdvihol tovar?

Podrobné kontaktné informácie spolu s navigačnou mapkou nájdete na stránke Kontakt. Odberné miesto sa nachádza v nákupnom centre Eurovea v Bratislave a v budove Priemyselného centra Hydronika, a. s. (budova bielo-modrej farby) na Gogoľovej 18 na prízemí, hneď vedľa recepcie.

Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?

V prvom rade je potrebné, aby ste boli registrovaný na stránke. Pre správne fungovanie nášho obchodu je tiež potrebné mať povolené cookies. Ak ste zabudli vaše heslo, môžete si ho nechať poslať na vašu e-mailovú adresu. Zadáte vaše prihlasovacie meno a automaticky vám príde na mail heslo. V prípade, že ste zabudli prihlasovacie meno napíšte nám na adresu info@bestbody.sk.

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno, všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane príslušnej DPH (20% na všetok tovar). Sme platcovia DPH, ak ste teda firma, ktorá je platcom DPH, môžete si uplatniť vrátenie DPH.

Ak si objednám viac produktov, ktorých dostupnosť je rozličná (napr. jeden má dostupnosť 1-5 dní a druhý je skladom), pošlete mi ich postupne?

Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené dodatočné náklady na poštovné. Nami uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáte viac produktov s rôznou dostupnosťou, budú vám zaslané až po naskladnení všetkých produktov.

Kedy môžem očakávať objednaný tovar, ktorý má uvedenú dostupnosť „skladom“?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom a objednávku nám odošlete do 14:00, doručíme vám ho spravidla ďalší pracovný deň. Odoslanie zásielky bude potvrdené e-mailom, ktorý príde na vami zadanú e-mailovú adresu. V e-mailovej správe sa bude nachádzať podacie číslo (pošta) alebo číslo balíka (kuriér) aj s priloženým odkazom na stránku pošty alebo kuriérskej spoločnosti, kde môžete sledovať priebeh doručenia vašej zásielky.

Ak je pri produkte uvedená dostupnosť 1-5 dní, znamená to, že do 5 dní budem mať produkt doma?

Táto informácia znamená, do koľkých dní daný produkt odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta, kuriér). Po podaní zásielky vám bude doručená nasledovný pracovný deň. V potvrdzujúcom e-maily vám príde aj podacie číslo (pošta) alebo číslo balíka (kuriér) spolu s priloženým odkazom na stránku pošty alebo kuriérskej spoločnosti, kde môžete sledovať priebeh doručenia vašej zásielky. Ak ste si vybrali osobný odber, vaša objednávka bude pripravená hneď po skompletizovaní všetkých produktov (niekedy sa nám to podarí dokonca ešte v ten istý deň).

Poskytujete nejaké zľavy?

Áno, poskytujeme zľavy na viaceré produkty z našej ponuky. Tieto sú označené ako Zľava aj v zozname produktov. Ponúkame aj Akciové balíčky a produkty vo výpredaji za zvýhodnené ceny

Už som vytvoril objednávku, avšak objavil som ešte zopár produktov, ktoré by som k nej chcel doplniť. Je to možné?

Samozrejme. Napíšte nám názov produktu (veľa produktov má rôzne variácie, či už príchutí alebo gramáže, preto treba uviesť aj tieto skutočnosti) a číslo vašej objednávky, ku ktorej si prajete produkt doplniť, na objednavky@bestbody.sk. Pre urýchlenie celého procesu nás môžete kontaktovať aj telefonicky na číslo 0911 468 528. Ďalšou možnosťou je urobiť si ďalšiu objednávku, pri ktorej nám do poznámky napíšete s ktorou vašou objednávkou ju máme spojiť.

Prečo máte vypredané produkty aj naďalej vo svojej ponuke?

Ako bolo spomenuté vyššie, väčšina produktov so statusom „vypredaný“ len momentálne čaká na naskladnenie a bude v blízkej dobe opäť dostupná.

Čo znamená, keď je pri produkte uvedené, že je vypredaný? Dokážete mi ešte daný produkt zabezpečiť?

Ak je pri produkte uvedené, že je vypredaný, znamená to, že daný produkt momentálne nemáme dostupný na sklade. Je však pravdepodobné, že je objednaný u dodávateľa a bude v blízkom období naskladnený. Preto je vhodné, ak si túto skutočnosť overíte telefonicky alebo e-mailom.

Je u vás možná reklamácia aj keď ste e-shop?

Áno, reklamácia je možná na všetky produkty zakúpené v našom e-shope. Musia byť však splnené základné podmienky pre uplatnenie reklamácie. Všetky podrobné informácie ohľadne reklamácie a vrátenia tovaru nájdete v sekcii Reklamačné podmienky.

Zasielate objednávky aj do zahraničia?

Áno, zásielky posielame aj do zahraničia prostredníctvom prepravnej spoločnosti GLS, kde máme dohodnuté výhodnejšie ceny prepravy pre našich klientov. Bližšie informácie o cenách dopravy do zahraničia nájdete tu. Pri odosielaní do zahraničia však nie je možná platba na dobierku, iba prevodom na účet, resp. formou TrustPay. Bližšie informácie o možnostiach platby nájdete tu.

Nenašli ste odpoveď?

Kontaktné informácie

KAMENNÁ PREDAJŇA EUROVEA

ODBERNÉ MIESTO GOGOĽOVA

Napíšte meno
Napíšte e-mail v správnom tvare
Napíšte správu