Tréning a cviky

7 tipov ako dodržať Novoročné predsavzatie

ako dodržať novoročné predsavzatie bestbody|nebbia oblecenie bestbody|7-tipov-ako-dodržať-novoročné-predsavzatie-bestbody

7 tipov ako dodržať Novoročné predsavzatie

Každý z nás si už niekedy v živote dal Novoročné prdsavzatie a potom ho porušil. Tento rok to urobme inak. Dajme si predsavzatie ktoré sa týka nášho tréningu, stravy alebo úpravy hmotnosti a neprestaňme kým ho nedosiahneme. Tu je 7 tipov ktoré nám pomôžu:

  1. Stanovme si realistické ciele

Najistejší spôsob ako porušiť naše predsavzatie je stanoviť si cieľ ktorý je objektívne nedosiahnuteľný. Napríklad ak si dáme za cieľ nikdy nejesť naše obľúbené jedlo tak takéto predsavzatie je odsúdené na neúspech. Realistickejšie je výrazne obmädziť jeho konzumáciu a dopriať si ho raz za čas ako odmenu.

  1. Plánujme dostatočne vopred

Nestanovujme si Novoročné ciele na Silvestra iba preto, že to robia ostatní. Predsavzatie alebo cieľ by sme si mali vopred premyslieť a ak čítate tento článok po Novom roku, stále je čas si stanoviť Novoročný cieľ. Hlavne nie zbrklo!

  1. Povedzme ostatným o našom predsavzatí

Nerobme z nášho predsavzatia tajomstvo. Povedzme ho kamarátom a rodine. Tkýto nepriamy tlak nám pomôže vydržať keď sa nám bude chcieť porušiť alebo skončiť s predsavzatím. Ideálny scenár je mať kamárata s rovnakým cieĺom, napríklad ak je našim cieľom pravidelne cvičit, tak si nájsť tréningového partnera.

  1. Odmeňujme sa

To neznamená zjesť celú čokoládu. Odmeňme sa za úspechy niečím čo neodporuje nášmu cieľu. Napríklad novým fitness oblečením alebo filmom v kine.

Viacero nápadov na odmenu, napríklad Nebbia oblečenie ako na obrázku nižšie, nájdete u nás v predajni v BEST BODY Fitness Shop v EUROVEA pri kinách alebo na e-shope bestbody.sk.

 

 

nebbia oblecenie bestbody

  1. Zaznamenávajme si náš progress

Rozdelenie cieľa na menšie, ľahko dosiahnuteľné ciele nám pomôže udržať motiváciu. Nemiesto zamerania sa na zhodenie 15 kíl sústreďme sa na zhodenie prvých 5, keď to dosiahneme nezabudnime na odmenu a pokračujme ďalej.

  1. Nevzdajte to

Je dokázané, že 21 dní trvá kým sa z aktivity stane návyk 6 mesiacov kým sa to stane súčasť našej osobnosti. Zázraky sa nedejú na počkanie, preto buďme trpezlivý.

Ak sa nám aj stane, že sme totálne vyhoreli nezúfajme. dajme si jeden deň voľna a naštartujme sa znova.

  1. Zaobstarajme si správne zbrane

Určite netreba ignorovať doplnky výživy ci už chcete nabrať svalovú hmotu, zbaviť sa tuku alebo zvýšiť svoj výkon predtréningovým stimulantom. Pomôžu nám na ceste za dosiahovaním našich cieľov a určite nezabudnime ani na vhodné a pekné oblečenie ktoré tiež určite prispeje k našej motivácii a lepšiemu pocitu na tréningu.

Prajem veľa úspechov!

 

Osobne z doplnkov výživy odporúčam predtréningový stimulant C4, Instant Whey Protein od firmy Reflex a veľmi účinný spaľovač tukov ThermX:

Autor: Mgr. Matúš Kobulnický (zakladateľ bestbody.sk)